07 June 2010

- Pemilik Cintaku Setelah Allah & Rasul -



Assalamu'alaikum....

Pernah tengok buku diatas...?? Sudah baca buku tersebut...?? Ana pasti ramai yang sudah membacanya dan kemungkinan ada juga yang belum memiliki buku tersebut... Alhamdulillah, ana sudah habis membaca buku tersebut dan segala isi didalamnya, sangat2 berharga buat diri ana sebagai remaja yang hendak meningkat naik ke stange yang seterusnya, InsyaAllah.. Mudah2an sedikit sebanyak dapat kita ambil pengajaran dan ilmu yang bermanfaat hasil tangan Ukht Fatimah Syarha.. InsyaAllah...

Melihat sahaja tajuk dibahagian cover buku ini, sudah menjadi tarikan bagi sesiapa yang meminatinya.. Begitu juga dengan ana.. Bahkan ana rasakan tidak puas membacanya dek kerana kulitnya yg nipis walhal isi didalamnya begitu indah sekali... Ramai juga sahibah ana yang memberi komen, mengatakan buku ini nipis dan tidak puas rasa untuk membacanya... Moga ada buku " Pemilik Cintaku Setelah Allah & Rasul 2.".. InsyaAllah... :)


Bingkisan ini dikongsi khas oleh penulis kepada :

* Buat adik-adik remaja yang baru mengenali cinta,
- Ketahuilah, bingkisan ini ingin membenihkan sebuah impian padamu agar memelihara kesucian cinta yang kerap teruji di alam remaja, dengarilah pesanku, Cintailah Allah, nescaya cinta pasangan soleh turut kau miliki,

* Buat bakal-bakal pengantin baru,
- Ketahuilah, bingkisan ini ingin memberikan gambaran kepadamu tentang hari-hari awal pernikahan supaya kau lebih bersedia membuat persiapan.
- Ketahuilah, bingkisan ini ingin membuktikan padamu bahawa kebahagiaan itu bermula apabila kau menjaga keberkatan pertunanganmu.

* Buat para Suami,
- Ketahuilah, bingkisan ini menyingkap tip untuk memenangi hati isterimu.

* Buat para Isteri,
- Ketahuilah, bingkisan ini akan memotivasikan suamimu untuk lebih kreatif membahagiakanmu dan mencuit kebijaksanaanmu untuk membahagiakannya..

* Buat Ibu Bapa,
- Ketahuilah, bingkisan ini berguna untuk menyemarakkan cintamu di alam rumah tangga, dan berguna untuk anak-anakmu membina paradigma baru agar tak tertipu mengejar cinta sebelum berkahwin..

p/s: Bagi sesiapa yang masih belum berkesempatan untuk memiliki buku tersebut, apa lagi..??? Terjahlah kedai buku yang berdekatan dengan anda... hehehe... Memang best & rugi kalau tidak memilikinya... InsyaAllah berbaloi bila dibeli.. hehehe.. Boleh juga beli secara online disini ... Syukran...!

1 comment:

  1. Blackjack Table - Blackjack Table - MapYRO
    Blackjack 태백 출장마사지 table. Blackjack table. Blackjack table. Blackjack table. Blackjack table. 1. Card Count. 100. Play Blackjack 서울특별 출장샵 card 광명 출장마사지 for 영천 출장마사지 a chance to 천안 출장샵 win a hand.

    ReplyDelete